Brug artikel Marketing i din direkte salg Business

Efter flere måneder at studere kunsten at markedsføring virksomheder ved hjælp af informative artikler har jeg været virkelig imponeret over den enorme oplysninger, der er derude. Ved at skrive en indhold rige, nyttige og informative artikel kan du sætte dig selv ud som en ekspert på dit område og generere trafik til dig og din virksomhed.

De fleste af min undersøgelse har været inden for internetmarkedsføring, men som hjulene pÃ¥ mit sind har været at dreje og med erfaringen jeg har haft med direkte salg, jeg vil gerne opfordre dig, direkte sælgende mor, til at udforske dette som en mÃ¥de at udvide din forretning… og give en ny Outlet af sjov for dig ogsÃ¥!

Hvorfor i verden du ønsker at tilbringe tid skrive artikler? Hvis du ligesom mig, du business liv er allerede alt for tidskrævende og du skal bruge mindre tid på din virksomhed, ikke mere!

Først, det er sjovt! Her er din chance for at lade dine kreative safter flow! Du ved, hvor meget du elsker dine produkter. Og pÃ¥ dine fester, du elsker, tale om dem med part gæster. Men nu, har du en chance for at tage det et andet niveau. Sælger du scrapbooking produkter? Del dit hjerte om vigtigheden af at skabe en arv af minder for dit afkom. Brænder stearinlys? Skrive en artikel om varmen gæstfrihed i dit hjem, der kan blive skabt ved blot at tilføje nogle smukke stearinlys til din indretning. Tænke ud over de specifikke produkter i din linje og Opret fra dit hjerte! Du vil se… det ‘ vil strække dit sind og du vil elske hvert minut af det!

For det andet, det er rentabelt. Som du sende værdifulde indhold enten online til artiklen mapper eller offline til din lokale publikationer, du om dig selv som ekspert i dit omrÃ¥de. Fordi hver artikel har en ressource box, vil en forfatter sektion med dine oplysninger – navn, email, website, e-mail eller telefon, de mennesker, der læser din artikel vide hvem man skal kontakte… DU!

For det tredje, det sætter dig fra hinanden. Direkte salg er en konkurrencedygtig virksomhed og mest sandsynligt, hvis du er i selskab, der er mere end et år eller to gamle, du er ikke den eneste repræsentant omkring. Ved at skrive artikler og etablere troværdighed, du indstilling dig bortset fra andre konsulenter i din egen virksomhed og konkurrerende dem så godt.

Hvordan man starter? Her er nogle hurtige forslag:

1. Læs nogle andre artikler online der passer ind i temaet for dit bestemte produktlinie.

2. Vælg din favorit produkt fra din direkte salgskatalog. Tag en lang kig pÃ¥ det og tænke over, hvorfor dette er din favorit. Hvad kan det “gøre” for dine kunder… Hvad er det værdi.

3. Skriv ned dine tanker om produktet i listeform. Ser gennem listen og finde nogle “nøgleordene”, der virkelig skiller sig ud.

4. ved hjælp af disse centrale ord, begynde at bygge en historie om oplevelsen af produktet… ikke det specifikke produkt, selv. Dette er, hvor du virkelig begynde at skrive en artikel snarere end en salgstale.

5. nu bare holde skrive… tweak, ændre, sæt det til side for en dag og vende tilbage til det. Ikke blive afskrækket hvis det ikke kommer til dig lige væk, især hvis ikke du er en forfatter af natur.

6. tage en risiko og har en god ven, læse og kritik dine tanker. Være åben for hendes ideer og omskrive igen.

NÃ¥r du tror, du og din artikel er klar, er det tid til at sende det til din lokale avis eller til online-artikel mapper. Bare en søgning pÃ¥ internettet for “artiklen mapper” som et godt udgangspunkt.

SÃ¥ meget information er tilgængelig online for at maksimere denne avenue af markedsføring. Drage fordel af det… og se din virksomhed vokse!


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *